sobota, 6 sierpnia 2016

Wielki Powrót

Strata laptopa boli zwłaszcza wtedy, gdy dzień po odniesieniu go do naprawy, upada Wam telefon, który mógł go zastąpić. Ale teraz, po praktycznie miesiącu bezczynności i braku możliwości pisania, mój wielki, mam nadzieję że spektakularny powrót. Doradzam uważne obserwowanie mojego bloga, gdyż w każdej chwili może się pojawić nowy rozdział. Co spotka Krystiana? Czy Eryk znajdzie rozwiązanie zagadki? Czy Konrad okaże się świnią, sypiającą z każdym? Tego się dowiecie, czytając jedynie następne rozdziały. (brzmi jak zapowiedź kolejnego odcinka Mody na sukces, ewentualnie kiepskiej reklamy z MangoTV)
A i w sumie, chcecie mojego snapa?

5 komentarzy:

  1. Taaaaak;) juz myślałam że zawiesiłes jednak nie. Juz nie mogę się doczekać następnych rozdziałów;)
    pozdrawiam
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Yey :) happy wrócilas :))
    Nie mogę się doczekać kolejnego :)
    A co do snapa to tak
    Ayamij

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcemy snapa 😁 taaak nareszcie niedługo rozdział, nawet nie wiesz jak na niego czekałam

    OdpowiedzUsuń